Wednesday 29 June 2011

I HATE MY JOB!!!!!!!!!!!!!!!

Hmm.. Tengok tajuk post ni pun dah stress kan..
Saya pasti ramai di antara kita ni berperasaan macam ni kan...
i'm one of them..













Bukan saya benci kerja saya kerana terlalu banyak kerja..
tapi kerana kurang kerja..
puncanya..????
tak pasti apa alasan di sebaliknya..
tapi saya seolah2 tak diberi kepercayaan untuk memikul beban tugas yang banyak
dan tak diberi peluang untuk menunjukkan kemampuan sebenar saya..
Saya rasa apa yang telah saya lakukan sepanjang berkerja di sini tak dihargai..
Biasalah, bila kita buat beribu-ribu kebaikan orang tak nampak
tapi bila buat 1 kesalahan, itulah yang akan jadi sebutan..

Tapi saya tak boleh salahkan mana-mana pihak dalam hal ini
Yang saya boleh buat ialah cuba mengubah diri saya dan menjadi lebih positif..
Saya pun dah tak tahu arah tuju saya dalam meningkatkan karier saya di sini..
It feels like a dead end and i have no heart to work here anymore..
Please ALLAH, give me strength and show me which way to go..

No comments:

Post a Comment