Wednesday 13 July 2011

What to Expect when you're Expecting...

Tajuk di atas saya ambil dari buku favorite saya time pregnant...
buku ni memang banyak membantu saya.. banyak info dan menjawab perbagai persoalan..
isi kandungannya ringkas tapi padat
ada penerangan tentang pregnancy week by week..
kita boleh baca dan bayangkan perkembangan baby dalam perut..
harganya pun tak semahal buku-buku pregnancy yang lain-lain..
saya memang recommend buku ni pada ibu-ibu yang mengandung..















Cerita tentang Pregnant, tahun ni family saya memang high production..
tahun ni je 6 orang close relatives saya expecting..3 of them dah deliver pun..
pada yang masih menunggu giliran tu, all the best..
semoga semuanya selamat dengan izin ALLAH..


















(gambar dari Google)

No comments:

Post a Comment