Thursday 22 December 2011

Ya ALLAH!! Selamatkan Opah...



Opah yang saya sayangi kini terlantar di hospital setelah disahkan jangkitan di paru-paru. 
Sudah dua hari dia sukar untuk bernafas dan doktor kata paru-parunya berair.
Saya tak dapat nak balik melawat Opah sebab dah kehabisan cuti.
Hari Sabtu ni baru boleh balik.
Ya Allah, mudah-mudahan dapatlah saya berjumpa dengan opah dan dapat memeluk cium dia..

Masa berbual kat telefon dengan Mama saya, dia kat Opah dah x sedar dah.. 
dah x bukak mata bila dipanggil..
Sedihnya... terbayang-bayang wajah Opah tersenyum, kali terakhir saya jumpa dia bulan November aritu.
Saya hanya boleh doakan Opah je buat masa ni. 
Mudah-mudahan disembuhkan penyakitnya dan 
sekiranya sudah sampai waktu untuk Opah pergi menghadap Ilahi, 
biarlah Opah pergi dengan tenang... Aminn

No comments:

Post a Comment