Wednesday 16 January 2013

CEMAS!!!

Nak share satu kejadian cemas yang berlaku semalam... Nak gugur jantung dibuatnya... Syukur kepada Allah tak berlaku kejadian yang tak diingini...

Kesahnya semalam my baby boy, Rayyan Adam telah pandai-pandai bukak pagar rumah n try nak keluar ke jalan raya.. dia dah halfway nak ke tengah jalan then saya ternampak dan saya jerit kuat giler panggil nama dia. Bila dia dengar suara mama dia yang macam petir tu pandai pulak dia patah balik. Sejurus lepas tu ada motor lalu kat jalan tu.. Ya Allah, berderau darah saya dibuatnya. Cepat-cepat saya tangkap dia dan mangga pagar tu. Pagar tu berselak tapi tak dimangga, saya fikir tak mungkin dia tau bukak.

Kalaulah Rayyan Adam tak hiraukan jeritan saya dan straight lari ke tengah jalan. tak tau apa akan jadi.
Peringatan to myself jugak to be more careful in the future. Safety First Mama!

Mama loves u, Rayyan Adam.. I'll protect u from harm...


No comments:

Post a Comment